Customise Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Andrzej Marona z miejscowości Bażany w województwie opolskim użytkuje trzy modele ciągników Deutz-Fahr:6150, 6130 TTV oraz model DX 360. W filmie usłyszymy m.in. ciekawą analizę eksploatacji wszystkich trzech modeli marki Deutz-Fahr.
Traktor Deutz Fahr 6130 TTV został zakupiony w lutym 2021 i przepracował 360 godzin, dzisiaj z podpiętą zgrabiarką Krone, natomiast Deutz Fahr 6150 w roku 2013 i przepracował ok. 4500 godzin – dzisiaj z prasą McHale V660.
Na panelu wskaźników InfoCenter operator ma podglad na parametry pracy ciągnika. iMonitor z ekranem o przekątnej 8 cali jest centrum sterowania wszystkimi funkcjami. Układ hydrauliczny może być sterowany mechanicznie dźwigniami lub elektronicznie przełącznikami. Kabinę można wyposażyć w jedną z trzech wersji dachu. Kabina jest wyposażona w układ amortyzacji na nowych hydraulicznych Silent-blockach.
Nowe silniki DEUTZ TCD 3.6 L04 spełniające wymogi normy emisji spalin Euro4 (Tier 4f). Jednostki napędowe charakteryzuje wysoka moc i moment w szerokim zakresie obrotów silnika. Jednocześnie ograniczono zużycie paliwa i płynu AdBlue. Układ oczyszczania spalin składa się z katalizatora DOC, SCR i pasywnego DPF.
Bezstopniowe skrzynie biegów w modelach TTV pozwalają na płynne wykonywanie prac. Zakresy prędkości jazdy „Pole” i „Transport” zmieniane są przyciskiem. Skrzynia posiada również trzy tryby pracy: manualny / automatyczny / WOM. Funkcja PowerZero to standard wyposażenia tych ciągników. Funkcja ASM automatycznie steruje napędem na cztery koła i blokadą mechanizmów różnicowych. Amortyzowana przednia oś.
Dostępne są dwie konfiguracje układów hydraulicznych: centrum otwarte z pompą o stałej wydajności do 90 l/min oraz centrum zamknięte z pompą o zmiennej wydajności Load-Sensing do 120 l/min. Ciągnik oferuje maksymalnie 4 obwody z tyłu i jeden z przodu. Trzy prędkosci tylnego wałka WOM 540 / 540ECO / 1000 ułatwiają obsługę różnego rodzaju maszyn. Udźwig elektronicznego podnośnika tylnego to aż 7000 kg. Kompaktowy podnośnik przedni oferuje 2880 kg udźwigu. Opcjonalnie do podnośnika przedniego oferowany jest Pakiet Comfort z jednym obwodem hydraulicznym z przodu.

Zapraszamy do oglądania!