Kompaktowe, wydajne i zaprojektowane specjalnie dla rolnictwa.

Nowe 3- i 4-cylindrowe silniki FARMotion 35 i 45, w które wyposażona jest gama modeli 5DF/5DS/5DV TTV, są jeszcze mocniejsze i bardziej oszczędne niż kiedykolwiek. Silniki te charakteryzują się zdecydowanie innowacyjnymi rozwiązaniami technicznymi, takimi jak wysokociśnieniowy wtrysk Common Rail (o ciśnieniu do 2000 bar), 7-otworkowe wtryskiwacze, elektronicznie sterowany wentylator wiskotyczny, filtry powietrza PowerCore i funkcja Boost (chwilowe zwiększenie ciśnienia doładowania). W rezultacie otrzymujemy imponujący pakiet zaawansowanych technologicznie rozwiązań, mających na celu zminimalizowanie zużycia paliwa przy jednoczesnej maksymalizacji wydajności. Niezwykle kompaktowy układ oczyszczania spalin, obejmujących chłodzony zewnętrznie układ EGR z elektronicznym sterowaniem, DOC (katalizator utleniający), pasywny filtr DPF i układ SCR, pozwolił zachować te same wymiary ogólne, jakie miały modele Stage IIIB. Dzięki temu zapewniony jest duży kąt skrętu i doskonała widoczność z fotela operatora. Oprócz wielu nowych rozwiązań technologicznych wdrożonych w celu spełnienia norm emisji Stage V, wszystkie silniki w tej gamie charakteryzuje również wyższy moment obrotowy i większa moc niż w poprzednich jednostkach, przy czym topowy model może pochwalić się imponującą mocą maksymalną wynoszącą 116 KM (126 KM przy aktywnej funkcji Boost).

Płynnie, wydajnie i niezawodnie.

Najnowocześniejsza przekładnia TTV skutecznie i wydajnie przenosi moc na koła w każdych warunkach i przy każdej prędkości, zapewniając niezrównany komfort i płynne dostarczanie mocy bez szarpnięć, sprawnie przekształcając imponującą moc silnika w doskonałą produktywność, bez negatywnego wpływu na osiągi. Co więcej, ta przekładnia pozwala nawet na osiągnięcie maksymalnej prędkości 40 km/h przy ekonomicznej prędkości silnika!
Ergonomiczny joystick MaxCom umożliwia obsługiwanie jednym palcem wszystkich głównych funkcji ciągnika, zapewniając niespotykaną prostotę i praktyczność. Na przykład zmiany kierunku można łatwo wykonać za pomocą programowalnych przycisków na joysticku, natomiast pokrętło Sense pozwala operatorowi wybierać spośród różnych trybów silnika i przekładni: od „ECO” w celu zminimalizowania zużycia paliwa po „POWER”, dla maksymalnej mocy i wydajności.
Prędkość silnika i przełożenie przekładni są dopasowywane automatycznie w czasie rzeczywistym, aby zapewnić jak najwydajniejszą pracę ciągnika, niezależnie od warunków. Operator może zapisać do 2 prędkości do przodu i 2 do tyłu i wywoływać je w razie potrzeby, naciskając odpowiednie przyciski.

timthumb.wom_

Pełna wszechstronność i wydajność.

W modelach serii 5DF/5DS/5DV TTV nawet tylny WOM został zaprojektowany z myślą o najwyższej funkcjonalności, wszechstronności i wydajności. Wszystkie warianty tylnego WOM i opcjonalnego przedniego WOM są wyposażone w proporcjonalnie załączane sprzęgło elektromechaniczne z funkcją automatycznego wykrywania obciążenia, umożliwiające uruchamianie i zatrzymywanie narzędzi bez ryzyka uszkodzenia – co wpływa również na wydłużenie ich okresu eksploatacyjnego.
Wszystkie wersje są standardowo oferowane z 3 prędkościami (540 obr./min, 540 ECO i 1000 obr./min), natomiast tylny WOM zsynchronizowany oraz przedni WOM 1000 obr./min są dostępne jako opcje. Końcówki wałka tylnego WOM można szybko wymienić we wszystkich wersjach, co pozwala sprawnie i łatwo ustawić WOM do pracy z dowolnym typem wałka napędowego osprzętu bez konieczności używania niepraktycznych i potencjalnie niebezpiecznych adapterów. Aby zapewnić większy komfort i produktywność podczas wykonywania powtarzalnych manewrów, wszystkie warianty są standardowo wyposażone w funkcję automatycznego załączania i wyłączania WOM w zależności do pozycji ramion tylnego podnośnika.

[/vc_column]