Poznaj nowe modele Serii 6C

3 modele, moc od 120 do 143 KM, 3 wersje napędu i bogata oferta wersji i wyposażenia dla zaspokojenia zróżnicowanych potrzeb.

Nowa Seria 6C z napędem RVshift.

Nieskończone możliwości tworzenia konfiguracji ciągników, które perfekcyjnie odpowiedzą na nawet najbardziej wymagające potrzeby.

Całkowicie nowy, innowacyjny napęd RVshift, tworzący nowy wymiar i zmieniający znaczenie prostoty sterowania.

https://youtu.be/9y0SfSLNanw

KONFIGURACJE

Wyjątkowa łatwość konfigurowania oznacza, że skutecznie spełni on wymogi w różnych pracach. Seria 6C to gama 3 modeli o mocy 120 do 143 KM, z 3 różnymi przekładniami oraz bogatym wyborem opcji, dzięki którym każdy może stworzyć idealną maszynę odpowiadającą wymaganiom.

 

PRZEKŁADNIA POWERSHIFT

Wydajna i precyzyjna przekładnia. Podstawowy wariant przekładni to 5-biegowa mechaniczna skrzynia biegów z 2 lub 3 półbiegami Powershift oraz 2 lub 4 zakresami. Wersja z 3 półbiegami Powershift oferuje również funkcję APS.

PRZEKŁADNIA RVSHIFT

Zaawansowany system sterowania jednym, prostym joystickiem. Przekładnia RVshift oferuje 20+16 przełożeń, które można zmieniać z taką samą łatwością, jak w przypadku przekładni Full Powershift.

 

PRZEKŁADNIA TTV

Nieskończony wybór przełożeń zapewnia niezrównaną precyzję i skuteczność. Przekładnia TTV łączy w sobie najnowocześniejszą technologię z nadzwyczajną wydajnością, aby sprostać wymaganiom każdego zadania.

 

UKŁAD HYDRAULICZNY

Dzięki układowi hydraulicznemu Load Sensing, który jest w stanie dostarczyć do 120 l/min oleju, nawet maszyny wymagające bardzo dużego wydatku oleju nie stanowią wyzwania dla serii 6C. Wersja mieszanej konfiguracji tylnych rozdzielaczy (2 rozdzielacze sterowane mechanicznie + 2 rozdzielacze sterowane elektronicznie), dodatkowy niezależny rozdzielacz o zredukowanym wydatku, złącza Power Beyond i jeden obwód z przodu, zapewniają niezrównaną elastyczność pracy z każdą maszyną.

 

NOWE KABINY TOPVISION

Kabiny TopVision zostały jeszcze bardziej udoskonalone i wyznaczają nowy standard w tej klasie. W standardzie posiadają amortyzację na Hydro Silent-Blockach, opcjonalnie oferowana jest amortyzacja mechaniczna. Dostępna jest amortyzacja osi przedniej zapewniająca pełny komfort zarówno podczas pracy w polu, jak i podczas jazdy po drogach publicznych.