Seria 5DF/DS/DV TTV EWOLUCJA DOSKONAŁOŚCI

SILNIK

KOMPAKTOWE, WYDAJNE I ZAPROJEKTOWANE SPECJALNIE DLA ROLNICTWA.

Nowe 3- i 4-cylindrowe silniki FARMotion 35 i 45, w które wyposażona jest gama modeli 5DF/5DS/5DV TTV, są jeszcze mocniejsze i bardziej oszczędne niż kiedykolwiek. Silniki te charakteryzują się zdecydowanie innowacyjnymi rozwiązaniami technicznymi, takimi jak wysokociśnieniowy wtrysk Common Rail (o ciśnieniu do 2000 bar), 7-otworkowe wtryskiwacze, elektronicznie sterowany wentylator wiskotyczny, filtry powietrza PowerCore i funkcja Boost (chwilowe zwiększenie ciśnienia doładowania). W rezultacie otrzymujemy imponujący pakiet zaawansowanych technologicznie rozwiązań, mających na celu zminimalizowanie zużycia paliwa przy jednoczesnej maksymalizacji wydajności. Niezwykle kompaktowy układ oczyszczania spalin, obejmujących chłodzony zewnętrznie układ EGR z elektronicznym sterowaniem, DOC (katalizator utleniający), pasywny filtr DPF i układ SCR, pozwolił zachować te same wymiary ogólne, jakie miały modele Stage IIIB. Dzięki temu zapewniony jest duży kąt skrętu i doskonała widoczność z fotela operatora. Oprócz wielu nowych rozwiązań technologicznych wdrożonych w celu spełnienia norm emisji Stage V, wszystkie silniki w tej gamie charakteryzuje również wyższy moment obrotowy i większa moc niż w poprzednich jednostkach, przy czym topowy model może pochwalić się imponującą mocą maksymalną wynoszącą 116 KM (126 KM przy aktywnej funkcji Boost).

motore_5dfdsdvttvstage5.jpg
NAPĘD

PŁYNNIE, WYDAJNIE I NIEZAWODNIE.

Najnowocześniejsza przekładnia TTV skutecznie i wydajnie przenosi moc na koła w każdych warunkach i przy każdej prędkości, zapewniając niezrównany komfort i płynne dostarczanie mocy bez szarpnięć, sprawnie przekształcając imponującą moc silnika w doskonałą produktywność, bez negatywnego wpływu na osiągi. Co więcej, ta przekładnia pozwala nawet na osiągnięcie maksymalnej prędkości 40 km/h przy ekonomicznej prędkości silnika!
Ergonomiczny joystick MaxCom umożliwia obsługiwanie jednym palcem wszystkich głównych funkcji ciągnika, zapewniając niespotykaną prostotę i praktyczność. Na przykład zmiany kierunku można łatwo wykonać za pomocą programowalnych przycisków na joysticku, natomiast pokrętło Sense pozwala operatorowi wybierać spośród różnych trybów silnika i przekładni: od „ECO” w celu zminimalizowania zużycia paliwa po „POWER”, dla maksymalnej mocy i wydajności.
Prędkość silnika i przełożenie przekładni są dopasowywane automatycznie w czasie rzeczywistym, aby zapewnić jak najwydajniejszą pracę ciągnika, niezależnie od warunków. Operator może zapisać do 2 prędkości do przodu i 2 do tyłu i wywoływać je w razie potrzeby, naciskając odpowiednie przyciski.

5105_df_stage_v_studio_dsc_8320_a_ayp3wdc.jpg.nopiuma
WOM

PEŁNA WSZECHSTRONNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ.

W modelach serii 5DF/5DS/5DV TTV nawet tylny WOM został zaprojektowany z myślą o najwyższej funkcjonalności, wszechstronności i wydajności. Wszystkie warianty tylnego WOM i opcjonalnego przedniego WOM są wyposażone w proporcjonalnie załączane sprzęgło elektromechaniczne z funkcją automatycznego wykrywania obciążenia, umożliwiające uruchamianie i zatrzymywanie narzędzi bez ryzyka uszkodzenia – co wpływa również na wydłużenie ich okresu eksploatacyjnego.
Wszystkie wersje są standardowo oferowane z 3 prędkościami (540 obr./min, 540 ECO i 1000 obr./min), natomiast tylny WOM zsynchronizowany oraz przedni WOM 1000 obr./min są dostępne jako opcje. Końcówki wałka tylnego WOM można szybko wymienić we wszystkich wersjach, co pozwala sprawnie i łatwo ustawić WOM do pracy z dowolnym typem wałka napędowego osprzętu bez konieczności używania niepraktycznych i potencjalnie niebezpiecznych adapterów. Aby zapewnić większy komfort i produktywność podczas wykonywania powtarzalnych manewrów, wszystkie warianty są standardowo wyposażone w funkcję automatycznego załączania i wyłączania WOM w zależności do pozycji ramion tylnego podnośnika.

pto_5dfdsdvttvstage5.jpg.nopiuma
HYDRAULIKA I PONOŚNIK

WYJĄTKOWA KONFIGUROWALNOŚĆ, MOC I PRECYZJA.

Nowa rodzina DF/DS/DV TTV serii 5 jest dostępna z całym asortymentem niezwykle modułowych i wydajnych układów hydraulicznych.
Ciągniki te mogą być wyposażone w maksymalnie 5 elektrohydraulicznych rozdzielaczy tylnych oraz maksymalnie 4 rozdzielacze montowane centralnie a także 3 dodatkowe sprzęgi hydrauliczne duplikowane z tylnych rozdzielaczy. Wszystkie rozdzielacze są wyposażone w elektroniczne sterowanie przepływem i sterowanie czasowe i są obsługiwane za pomocą sterownika proporcjonalnego w joysticku. Przewód swobodnego powrotu jest standardem, natomiast funkcja PowerBeyond jest oferowana jako opcja. Duża liczba przyłączy hydraulicznych umożliwia użytkowanie ciągnika z połączeniem narzędzi montowanych z przodu, międzyosiowych i montowanych z tyłu. Ciągniki 5DS TTV są nawet dostępne ze specjalnie ukształtowanym zbiornikiem paliwa, który umożliwia montaż narzędzi międzyosiowych przy zachowaniu całkowitej szerokości ciągnika poniżej 1,3 m, co pozwala na wykonywanie większej liczby operacji w tym samym czasie, nawet w najwęższych winnicach. Modele 5DF TTV są oferowane do wyboru z instalacją z pompą o wydajności 84 l/min lub innowacyjnym wariantem z pompą wykrywającą obciążenia o wydajności 100 l/min, która zapewnia imponujący przepływ oleju na poziomie 70 l/min przy prędkości obrotowej silnika wynoszącej zaledwie 1350 obr./min, podczas gdy modele serii 5 DS/DV TTV są standardowo wyposażone w zamknięty centralny układ hydrauliczny z pompą o wydajności 100 l/min. Modele z technologią 4 kół skrętnych są standardowo wyposażone w pompę wykrywania obciążenia o przepływie 115 l/min.
We wszystkich konfiguracjach główny układ dostarcza olej tylko do podnośnika i rozdzielaczy, a oddzielny obwód hydrauliczny ze specjalną pompą o wydajności 42 l/min dostarcza olej wyłącznie do układu kierowniczego i urządzeń pomocniczych, aby zapewnić nieskazitelnie płynne kierowanie nawet na biegu jałowym. Tylny podnośnik o masie 3800 kg (lub 2600 kg w wersjach 5DS/DV TTV) jest standardowo sterowany elektronicznie i wyposażony w zduplikowane zewnętrzne elementy sterujące, zamontowane na tylnych błotnikach. Tylny podnośnik obejmuje również aktywną funkcję tłumienia drgań. Dostępny jest również opcjonalny podnośnik przedni o imponującym udźwigu 1500 kg.
impianto_idraulico_5dfdsdvttvstage5.jpg.nopiuma
HAMULCE

UNIKALNE, INNOWACYJNE FUNKCJE ZAPEWNIAJĄCE NAJWYŻSZY POZIOM BEZPIECZEŃSTWA.

Jako alternatywa dla konwencjonalnej osi wahadłowej o dużej nośności, nowa rodzina 5DF/DS/DV TTV serii 5 jest również dostępna z wyjątkowym, niezależnym, adaptacyjnym układem zawieszenia przedniej osi, który zapewnia zoptymalizowane działanie tłumiące w zależności od prędkości pojazdu, kąta skrętu i kąta przechyłu, aby zapewnić niezrównany komfort i stabilność na polu i na drodze.

Standardowo oprogramowanie sterujące aktywnym przednim zawieszeniem obejmuje również funkcje Anti-dive i Anti-roll, które znacznie poprawiają bezpieczeństwo i wydajność. Anti-dive przeciwdziała nagłemu ściskaniu przedniego zawieszenia podczas hamowania, co pozwala skrócić drogę hamowania, natomiast Anti-roll automatycznie dostosowuje sztywność amortyzatora podczas pokonywania zakrętów, usztywniając zawieszenie zewnętrznego koła, aby utrzymać pojazd we właściwej równowadze, co przekłada się na poprawę stabilności i przyczepności oraz radykalne zmniejszenie przechyłów.

W standardzie dostępne są również prawdziwe hamulce na wszystkie koła oraz PowerBrake, które zwiększają bezpieczeństwo podczas utrzymywania pojazdu w pozycji statycznej i zmniejszają straty mocy nawet o 2 KM w porównaniu z konwencjonalnym rozwiązaniem.
Załączany elektrohydraulicznie napęd na cztery koła i w 100% zamykane blokady mechanizmu różnicowego są standardem, a możliwość automatycznego zarządzania tymi funkcjami jest dostępna jako opcja.

Modele 5 DF TTV są nawet dostępne z technologią 4 kół skrętnych. Modele te mają zmniejszony promień skrętu (do – 26% mniej niż porównywalny model) przy zachowaniu tych samych ogólnych wymiarów standardowego 5 DF TTV.

assali_e_freni_5dfdsdvttvstage5.jpg.nopiuma
KABINA

KOMFORTOWA KABINA WYPOSAŻONA W NAJNOWOCZEŚNIEJSZĄ TECHNOLOGIĘ.

Do wyboru są trzy czterosłupkowe wersje kabiny, różniące się szerokością i konstrukcją błotników. Pasują one do trzech różnych konfiguracji modeli 5DF/5DS/5DV TTV i zapewniają niezrównaną ergonomię i komfort. Zwężający się profil podszybia i duże szyby gwarantują doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach, a całkowicie płaska podłoga zapewnia kierowcy jeszcze więcej miejsca na nogi.
Zasięg i pochylenie kierownicy są regulowane, a ponieważ tablica przyrządów jest zamontowana na kolumnie kierownicy, regulacja kierownicy dostosowuje również położenie tablicy przyrządów, dzięki czemu jest ona idealnie umieszczona i dobrze widoczna dla kierowców o dowolnej posturze. Wszystkie najczęściej używane elementy sterujące są umieszczone w innowacyjnym podłokietniku MaxCom, montowanym bezpośrednio na amortyzowanym fotelu. InfoCentrePro wyświetla w przejrzysty sposób wszystkie niezbędne informacje dotyczące stanu ciągnika i umożliwia kierowcy łatwą konfigurację licznych funkcji. Najbardziej wymagający użytkownicy mogą również wybrać 8-calowy iMonitor3, który nie tylko ułatwia ustawianie parametrów maszyny, ale jest również kompatybilny z szeroką gamą rozwiązań dla rolnictwa precyzyjnego, takich jak automatyczne prowadzenie i sterowanie w Isobus.
Kabiny mogą być również wyposażone w system filtracji powietrza w kabinie zgodny z kategorią 4, co umożliwia stosowanie środków ochrony roślin bez dodatkowych środków ochrony indywidualnej.

cabina_5dfdsdvttvstage5.jpg.nopiuma

SDF SMART FARMING SOLUTIONS

DECYZJA JEST PODSTAWOWYM WARUNKIEM WYDAJNOŚCI.

SDF Smart Farming Solutions daje użytkownikom możliwość wyboru tego, co najlepiej odpowiada ich potrzebom, przy czym mogą oni w pełni swobodnie podejmować wszelkie decyzje oraz zachować swoje dane. Dostarczamy produkty i usługi idealnie pasujące do praktycznych wymagań dzisiejszych rolników, podwykonawców i wszystkich innych użytkowników.

timthumb_1_4t0vapd.jpg.nopiuma

CECHY SERII 5DF/DS/DV TTV

KABINA KAT. 4

System filtracji kat. 4, spełniający wymogi normy EN 15695. Kabina zapewnia ochronę przed pyłem, aerozolami i oparami. Taka ochrona oznacza, że kabina jest zaliczana do produktów o stopniu ochrony PPE

ANTI-DIVE + ANTI-ROLL

System Anti-dive sprawia, że hamowanie jest bezpieczne ponieważ zapobiega „nurkowaniu” przedniej osi i w efekcie przesuwaniu się środka ciężkości. Funkcja anti-roll automatycznie reguluje stopień amortyzacji zawieszenia w zależności od kąta skrętu kół i prędkości

WYPOSAŻENIE I ELEMENTY OPCJONALNE

WERSJA WARRIOR

DLa tych, którzy lubią wyróżniać się z tłumu, DEUTZ-FAHR oferuje specjalny wariant wyposażenia WARRIOR. Wyjątkowa edycjawyposażenia w modelach 5DF/5DS/5DV TTV oferuje czarny, błyszczący lakier. Dodatkowo, w wersji WARRIOR, użytkownik może cieszyć się komfortem oferowanym przez wygodny fotel Warrior, system automatycznej klimatyzacji, radio z Bluetooth czy dywanik podłogowy we wnętrzu kabiny.

 

WERSJA 4WS

Modele 5DF TTV 4WS to wyjątkowe maszyny. Ten niezwykły traktor specjalistyczny posiada układ kierowania czterema kołami. Dzięki temu możliwa jest redukcja promienia zawracania o dodatkowe 26%. Operator może skorzystać z trybu automatycznego kierowania lub sterować tylnymi manualnie za pomocą pokrętła. Ciągnik skręca 4 kołami w kilku trybach, w tym jazda „krabem”.

 

Pobierz broszurę